Törő, EmeseBorsos, Csaba Benjámin2023-05-152023-05-152023https://hdl.handle.net/2437/353453A választott témám fő célja, hogy a Főnix Rendezvényszervező Közhasznú Nonprofit Kft. marketingtevékenységének bemutatása mellett olyan stratégiai irányzatokat fogalmazzak meg, amelyek hosszútávon, hatékonyan tudják segíteni a szakmai fejlődés lehetőségét, egyszerűségét, a pénzügyi szabadság megteremtésére való törekvést, és összességében a vállalat növekedését. A záródolgozat lételemeként megjelenő kultúrát mutatom be elsőként, megvizsgálom, hogy a Maslow-féle szükséglethierarchia modellben mely szintre sorolható, majd megindoklom, hogy miért kellene nagyobb figyelmet fordítani a kulturálódásra. Bemutatom, hogy a kelet-magyarországi régióban milyen szerepet tölt be a Főnix Rendezvényszervező Kft., milyen hozzáadott értékekkel járul hozzá évről évre a város, és térség turisztikai vonzerejét növelve. Megvizsgálom, hogy miért vannak nehéz helyzetben a nonprofit vállalatok, és jellemzően milyen forrásból gazdálkodhatnak, ennek mik az előnyei és hátrányai döntéshozatali, és gazdasági szinten. A vállalat konkrét rendezvényeihez viszonyuló, és specializálódott marketingtevékenységének bemutatását követően megfogalmazok egy TOWS-elemzésen alapuló stratégiai céllal kapcsolatos irányt, amely hosszútávon a marketingcsoport, és a cég növekedését eredményezheti.22hurendezvényszervezésmarketingmarketingmenedzsmentFőnix RendezvényszervezőtiktokcovidkultúrakulturálisrendezvénynonprofitDebrecenModernkori marketingmenedzsment a Főnix Rendezvényszervező Nonprofit Kft.-benDEENK Témalista::KultúratudományDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::TársadalomtudományokDEENK Témalista::Művészetek