Nagy, Tünde OrsolyaSzabó, Dorka2024-06-182024-06-182024-05-09https://hdl.handle.net/2437/373558Dolgozatom témájának a gyakorlati helyemet választottam, a Digitalko.hu webáruházat, mely a Frektan Kft-hoz tartozik. A témát illetően elsődlegesen magát a webáruházat mutattam be, külön kitérve a részlegeire. A részlegek bemutatását követően kitértem a vevői elégedettség részleteire, valamint a leggyakrabban alkalmazott mérési módszerekre is, melyek mindegyike, véleményem szerint, jó szolgálatot tenne a Digitalko.hu webáruház jövőbeli terveinek kialakítása, valamint a fejlesztések megtervezése során. A vevői elégedettség vizsgálati módszereit követően három oldalon keresztül vizsgáltam a webáruházhoz beérkezett véleményeket Végezetül a vevői elégedettséget követően áttértem azon pályázatokra, melyeket a cég megnyert az elmúlt évek során, és igyekeztem példákat találni azok alkalmazására. A dolgozatom összefoglalásában kitértem az oldalról alkotott véleményemre, valamint javaslatokat is tettem a jövőre nézve, melyeket érdemes volna kipróbálnia a webáruháznak annak érdekében, hogy javítsanak a statisztikáikon. Valamint a magam részéről is megfogalmaztam távlati célokat, melyeknek igyekszem eleget tenni a közeljövőben.25huFrektan Kft., elégedettség vizsgálata, megnyert pályázatokA vevői elégedettség vizsgálata és a megnyert pályázatok bemutatása a Frektan Kft.-nélKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.