Kiss, MariettaTabaka, Dóra2012-11-052012-11-0520122012-11-05http://hdl.handle.net/2437/146530Szakdolgozatom megírása során elsősorban egy gondolatébresztő, inspiráló hatású munkát szerettem volna készíteni, amellyel hozzájárulhatok Magyarország folyamatban lévő egyedi, és vonzó országimázsának kialakításához. Írország mint összehasonlítási alap kiválasztására elsősorban a meglévő erős országmárka motivált, valamint meg akartam vizsgálni egy olyan – két ország között létrejött – turisztikai marketing együttműködést, amely a gazdaság más területei számára is példaértékű lehet.64hudesztináció marketingMagyar Turizmus Zrt.turizmus marketingÍrországA turisztikai szervek marketing tevékenységeÍrország és Magyarország vonatkozásábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Világgazdaság