Balogh, LászlóSzántó, Mariann2013-05-032013-05-032013-03-252013-05-03http://hdl.handle.net/2437/166779Az aktív állampolgárságra nevelés gazdagító programjának segítségével komplex tehetségfejlesztést lehet megvalósítani, melynek eredményeként elérhetjük, hogy az iskola viszonylag zárt világából kilépő diákok aktív állampolgárai legyenek társadalmunknak és ne csak szemlélődő vagy elszenvedő alanyai. A programban részt vevő tanulók számára rendkívül fontos és meghatározó tehetségkomponens a kreativitás, mert a feladatmegoldás nem rutinszerű, hanem produktív. Előre nem látható helyzetekbe kerülhetnek, váratlan akadályok merülhetnek fel, melyre megoldást kell találni, melyhez célorientált, kreatív gondolkodásra van szükség. A kreativitás azonosítása és fejlesztése különféle módszerekkel és technikákkal történik, melyekben fontos szerep hárul a tehetséggondozó pedagógusra is.76huaktív állampolgárságtehetséggondozásgazdagító programkreativitástehetségfejlesztésAz aktív állampolgárságra nevelés gazdagító programjaDEENK Témalista::PszichológiaDEENK Témalista::Neveléstudományno_restriction