Bujdosó, GyöngyiGyörgy, András2021-04-212021-04-212021-04-21http://hdl.handle.net/2437/306611A XXI. század az online világ kora, hiszen napjaink több mint 40%-át töltjük az internet adta lehetőségek kihasználásával. Használjuk az iskolákban, munkahelyen, otthon, a reggeli kávé mellett és lefekvés előtt is. Egy új korszak, ahol a nincsenek korlátok, könnyedén felvehetjük a kapcsolatot a világ másik pontján élő ismerősünkkel, bátran rendelhetünk a világ bármely pontjáról, ma már ez nem jelent különösebb kihívást sem a kereslet sem a kínálat oldaláról. Egy cég webes megjelenéséhez elengedhetetlen a célközönségének vizsgálata és a felhasználói élmény alapos megtervezése annak érdekében, hogy értéket képviselhessen. Valamint nem szabad megfeletkeznünk arról sem, hogy a vállalatok branding építésében jelentős szerepet képviselnek a különböző közösségi oldalak is.46 oldalhuwebdesignwebdizájnuser experiencefelhasználói élményközösségi médiacélközönségperszónákuser interfaceuser experience designwebhelywebhely tervezéskarrieroldalFelhasználói élmény tervezése és a közösségi média eszközeinek alkalmazása egy cég online karrier szolgáltatásábanDEENK Témalista::Informatika