Kontor, EnikőTökölyi, Gabriella2017-10-262017-10-262017-10-26http://hdl.handle.net/2437/244618Egyre szélesebb körökben elterjedő trendek közé tartozik a digitalizáció, fénykorukat élik a közösségi média felületek és az élet számos területe kerül át virtuális térbe. Ilyen környezetben a vállalatoknak kiemelt szerepet kell fordítani azokra a szegmensekre, korosztályokra, melyeket a legkönnyebben lehet elérni online. Ezeket a fiatalokat Y és Z generációsoknak nevezhetjük, akik mindennapi életének a része az internet, a közösségi média, az okostelefonok. Minden marketing szakember számára fontos információt hordozhat tehát az, hogy melyik korosztályt milyen médiahasználati szokások jellemzik, vagyis mely platformokon vannak jelen a legtöbbet. Dolgozatomban ezt a kérdést vizsgálom.53hugenerációmarketingmédiaAz Y és Z generációk, mint célcsoportok médiahasználati szokásai és megközelítése a marketingkommunikációbanMedia usage patterns and approach of generations Y and Z, as target groups in marketing communicationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing