Mező, KatalinHetényi, Katalin Renáta2017-04-212017-04-212017-04http://hdl.handle.net/2437/238341Dolgozatomban a pedagógus hatását vizsgáltam a diákok önértékelésére, életüknek alakulására nézve. A dolgozat két fő részből épült fel. Az első elméleti részében bemutatásra kerültek a nevelési stíluselméletek, a gyermek személyiségének jellemzői. Majd az önértékelés fogalmának, a hozzá vezető lehetséges utaknak, valamint az önértékelés és tanulás kapcsolatának leírása történt meg. Ezt követte a diákok érzelmi problémáinak valamint a pedagógus saját lelki egészségének érdekében szükséges folyamatok vázolása. A dolgozat gyakorlati részét a vizsgálatban részt vevő 35 felnőtt iskolai tapasztalatainak bemutatása és összegzése képezte, négy fő hipotézis megfogalmazása és értékelése mentén. A visszaemlékezést 11 kérdés megválaszolása segítette. A kapott válaszok eredményei diagramon keresztül is bemutatásra kerültek.57 oldalhuönértékeléspedagógusi attitűdtanári teljesítmény-visszajelzés hatásasikerélményA pedagógus hatása a diák önértékelésének alakulásáraDEENK Témalista::Neveléstudomány