Olajos, TímeaSzendrei, Judit2018-05-102018-05-102018-04-05http://hdl.handle.net/2437/251746Jelen dolgozatomban azt a kérdéskört igyekeztem körüljárni, hogy a serdülőkori énképeltérések milyen kapcsolatban vannak a megküzdési stratégiákkal és az iskolai énhatékonysággal. Munkám kiindulópontját Higgins (1987), Bandura (1994) és Lazarus (1966, 1993) elméleti kerete jelentette. Kutatásom során több oldalról igyekeztem megvizsgálni azt, hogy az iskolai visszajelzések hogyan alakíthatják a serdülők énről alkotott vélekedéseit, illetve az alacsony vagy magas szelfdiszkrepancia-érzés hogyan függ össze a megküzdéssel, és mindez milyen relevanciával bír az iskolai énhatékonyságra.62 oldalhuszelfdiszkrepanciamegküzdésénhatékonyságSerdülőkori szelfdiszkrepanciák a megküzdés és az énhatékonyság tükrébenDEENK Témalista::Pszichológia