Chrappán, MagdolnaAranyi, Fruzsina2017-01-092017-01-092016http://hdl.handle.net/2437/233732Szakdolgozatom témájául a pedagógia szakomhoz kapcsolódó zárótanítási óraterv részletes elemzését választottam. A bevezetőben megjelölöm, milyen okok játszottak közre zárótanítási témám kiválasztásában. Ezt követően kitérek a kulcskompetenciákra különös tekintettel a digitális kompetenciára, majd elemzem a Kollégiumi nevelés országos alapprogramját kiemelten a tematikus csoportfoglalkozásokat. Beszélek az infokommunikációs technológiák által meghatározott világban együtt élő különböző generációkról, illetve a web 2.0 oktatásban való alkalmazhatóságáról, ezen belül is a Facebookban rejlő lehetőségekről. Szakdolgozatom második részében pedig részletesen elemzem a zárótanítási óratervemet, kitérek a megvalósított és az elmaradt elemekre, reflektálok az órára.29hudigitális kompetenciakollégiumi nevelésmédiatudatosságra nevelésgenerációelméletekweb 2.0FacebookA zárótanítás pedagógiai-módszertani elemzése a komplex gyakorlat tükrébenDEENK Témalista::Neveléstudomány