Földi, KataKovács, Ágota2020-09-112020-09-112020-08-21Economica, Évf. 9 szám 3 (2018) ,1585-6216https://hdl.handle.net/2437/294525We performed a customer motivation research with a focus group interview method, applying the Censydiam modell, on the excessively competitive and saturated alcohol free beverage market. Our objective is, through disclosing factors (advantages and disadvantages), influencing alcohol free beverage drink choice, to share our new product development recommendation with a market expansion and thus an increased customer satisfaction will be possible.Fogyasztói motiváció kutatást folytattunk fókuszcsoportos interjúk módszerével Censydiam modell alkalmazásával a rendkívül éles versenyhelyzetű és telített alkoholmentes üdítőitalok piacán. Kutatási célunk, hogy az alkoholmentes üdítőital termékkategóriák választását befolyásoló tényezők (előnyök és hátrányok) feltárása révén új termék fejlesztési javaslatunkkal a piacot bővíteni lehessen és a fogyasztói elégedettséget növelni.application/pdfproduct choiceconsumer segmentsalcohol free beverage marketCensydiam modellfocus group interviewtermékválasztásfogyasztói szegmensekalkoholmentes üdítőitalok piacaCensydiam modellfókuszcsoportos interjúALKOHOLMENTES ITALKATEGÓRIÁK VÁLASZTÁSÁT BEFOLYÁSOLÓ TÉNYEZŐKfolyóiratcikkOpen AccessNeumann János Egyetem Gazdálkodási Karhttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2018/9/3/4121Economica392560-2322