Fehér, AndrásKoroknai, Máté2017-10-262017-10-262017-10http://hdl.handle.net/2437/244605Szakdolgozatomban az online videojátékok piacát vizsgáltam marketing irányból. Milyen tendenciákat mutatnak az egyes kiadók, fejlesztők, játékok valamint a felhasználók. Célom az volt hogy gazdasági, és marketing szempontból is egy általános rálátást nyerjek ennek a piacnak a működésébe, és használati szokásaiba. Ennek felmérése végett kérdőíves felmérést is végeztem csak online videojátékosok körében, melyből kiderült hogy milyen játékokkal játszanak a legtöbbet, mennyi időt, pénzt szánnak ezekre a játékokra, milyen stílusban játszanak és ezek hogyan oszlanak meg a különböző csoportokban. A kirétékelés során rendkívül érdekes eredményeket kaptam, majd ezekre javaslatokat is megfogalmaztam.42huonlinevideojátékokonline gamingAz online videojátékok piacának, és használati szokásainak elemzéseAnalysis of the online videogaming market, and it’s usage habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing