Jasák, HelgaVeres, Rajmund2015-05-052015-05-052015-04-28http://hdl.handle.net/2437/211943A szakdolgozat során bemutatom a kis- és középvállalkozások helyzetét a magyar gazdaságban. Ismertetem a marketingtevékenységek jelentőségét, felvázolom a marketingtervezést, a stratégiakészítés és piackutatás jelentőségét, továbbá részletezem a pozicionálási lehetőségeket, az árpolitikát és végül a reklámozást. A kvantitatív piackutatás során egyaránt alkalmaztam a szekunder, illetve a primer kutatás módszerét. Ezt követően a kutatásom eredményeit ábrákon illusztrálva mutatom be, illetőleg összehasonlítom más korábbi kutatások eredményeivel. Végül javaslatokat fogalmazok meg a kis- és középvállalkozások számára.50hukis- és középvállalkozásokvállalatmarketingtevékenységA magyar kis- és középvállalkozások marketingtevékenységeMarketing activity of the hungarian small and medium-sized entreprisesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány