Soós, MihályPapp, Noémi2019-04-262019-04-262019http://hdl.handle.net/2437/266219A dolgozatomban az öltözködés és annak történelmét mutattam be. Szó van továbbá benne a fogyasztói magatartásról. A dolgozatomban bemutattam a kommunikációs csatornákat amiken keresztül elérhetjük a fogyasztóinkat, a vásárlóinkat. A közösségi háló fontosságát is taglaltam mely manapság már nem elhanyagolható tényező. A nőket célzó marketingeket is figyelembe vettem, hiszen manapság a vásárlók nagy százaléka női vásárlók. Az üzletben nem elhanyagolható termék elhelyezés fontosságára is rávilágítottam. A dolgozatom a kérdőíves kutatással támasztottam alá.51huruhavásárlásruhavásárlási szokásoknőkRuhavásárlási szokások a nőknélShopping habits of women's clothesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány