Kiss, Virág ÁgnesPandy, Ákos2020-10-272020-10-272020http://hdl.handle.net/2437/297503Bormarketinggel kapcsolatos szakdolgozatom témaválasztásának fő oka volt, hogy szülőföldemen, Kisgéresen, ami jelenleg Szlovákiához tartozik, 1100 lakosának 98 % magyar anyanyelvű, számos kis borászat működik, többek között a családunké is. Településünkön már megalakult és sikeresen működik a POLYHOS Szőlészek és Borászok Társulása, ami megalapozta és kiváló kezdeményezésnek minősülve elindította a bor népszerűsítését a kistérség területén, illetve összefogja a helyi borászokat. Fontosnak tartom az itt termelt bor marketingjének bevezetését, kialakítását és fejlesztését. Leglényegesebb kérdés volt, hogy a jelenleg rendelkezésre álló erőforrásainkból hogyan és milyen mértékben lehet fejleszteni és növelni a bor eladását, népszerűségét, milyen marketing eszközöket lehetne használni, milyen borfogyasztói csoportot kellene megcélozni, illetve ezeket milyen közös összefogással, programokkal lehetne elérni, ösztönözni, hogy még vonzóbbá tegyük termékünket.82huszőlőborBorfogyasztási szokások és a borok értékesítésének vizsgálataInvestigation of wine compsumption habits and wine marketingDEENK Témalista::Kultúratudomány