Kiss, MariettaBodnár, Gergő2022-04-192022-04-192022-04-09http://hdl.handle.net/2437/330865A bor hazánkban az egyik legnagyobb történelemmel és kulturális vonatkozással rendelkező termék. Azonban az utóbbi időben a bornak egyre több "trendibb" alternatívája lett (például alkopop italok). Többek között ezért is fontos, hogy a Z generáció tagjai – akik "digitális bennszülöttként" talán a legélesebben válnak el személyiségjegyeiket tekintve a többi generációtól – megismerjék a bor értékét. Kutatásomban egyrészt arra a kérdésre kerestem a választ, milyenek a fiatalok borral kapcsolatos preferenciái, amelyekre figyelve hatékonyabban be lehet vonni őket a borfogyasztásba. Másrészt kíváncsi voltam rá, hogy mely közösségi média platformokon és milyen hangvételben, megszólításban befogadóak a borral kapcsolatos tartalmakra.41huz generációborfogyasztásbormarketingközösségi médiaA Z generáció borfogyasztási szokásaiWine consumption habits of Generation ZDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing