Dávid, ImreDerda, Krisztina2013-05-122013-05-122013-04-022013-05-12http://hdl.handle.net/2437/167814A gyerekeknek az életkor előre haladtával fejlődik szenzo-motoros- és kognitív képességük. Rajztudásuk is változáson megy keresztül. A kezdeti színes, sokoldalú rajzok egyre sablonosabbá válnak. Vajon a környezet tehet arról, hogy ez a hanyatlás bekövetkezik? Napjainkban, mint az élet minden területe a vizuális környezet is óriási és gyors változáson megy keresztül. Az elektronikus képek tömkelege veszi körül az embereket. Kérdéses, hogy ez mennyi előnnyel és hátránnyal járhat a most felnövekvő generációnk számára. Ebben a vizuálisan túlfűtött világban nem könnyű a gyerekeket a vizualitás értékei felé terelgetni. Az eddigitől is nagyobb szerep és felelősség hárul a művészeti képzésre, hogy a gyermekek személyisége egészséges módon fejlődjön, és a megfelelő vizualitás a kellő életkorra kialakuljon.67huKépzőművészeti oktatásRajzRajzfejlődésÁltalános ikskolások ábrázoló tevékenységének több szempontú pszichológiai összehasonlító vizsgálataDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction