Vida, ViktóriaMester, Zsolt2013-10-282013-10-282013-102013-10-28http://hdl.handle.net/2437/174473Magyarországon egyre több vállalkozás ismeri fel a közösségi média befolyásos szerepét és a benne rejlő lehetőségeket, azonban a különböző vállalkozásokat böngészve érzékelhetővé válik, hogy a magyar KKV szektor résztvevőinek döntő része még nem használja ki megfelelően a közösségi média által adott lehetőségeket, online marketingkommunikációjának kiegészítésére. A fogyasztók figyelméért folytatott harcban, már nincs akkora újdonság ereje egy vállalkozás weboldalának, ha nem használja ki az internetet által kínált lehetőségeket célcsoportja eléréséhez.62huközösségi médiaonline marketingfacebookvállalkozásKözösségi média alkalmazása kis és középvállalkozások számáraApplication of social media for small and medium enterprisesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing