Dr. Oláh, SzabolcsSebők, Viktória Edit2022-04-142022-04-142022-04-13http://hdl.handle.net/2437/330655Kommunikáció- és médiatudományi tanulmányaim megkezdésekor még nem láttam át, hogyan ér el hatást a reklám, milyen befolyásolási technikák segítségével mászik bele a gondolataimba és formálja őket át, akár egyetlen kép segítségével. Dolgozatom a releváns információ felismerését kutatja a reklámképek esetében. Kérdésem: Hogyan vezeti figyelmemet az információ kódolása a reklámképen? E kérdés megválaszolása kompozícióelemzést igényel az érzékeléspszichológia és az érzékelés-fenomenológia szempontjai szerint. A kompozícióba belekódolt célösszefüggést a kreativitás jelenlétével is szeretném erősíteni.51hureklám, kreativitás, művészetA reklám többet tud rólam, mint én magamról(A reklámkép kreativitása)DEENK Témalista::Társadalomtudományok