Suppné Tarnay, GyörgyiTolnai, Eszter2007-01-222007-01-2220042007-01-22http://hdl.handle.net/2437/766Izgalmas feladat azt kutatni, hogy mitől válik egy könyvtár tevékenysége szolgáltatássá. Hogyan érhető el, hogy a felhasználó bejöjjön a könyvtárba és rendszeresen visszatérjen? Ha ezeket céljainknak tekintjük, - márpedig minden könyvtár erre kell, hogy törekedjen - , akkor szükség van a marketing eszközeire. Más oldalról szemlélve: meg kell győzni a könyvtárnak a fenntartót, hogy érdemes a könytárra áldoznia.399349138 bytesapplication/pdfhuBalassi Bálint Megyei Könyvtárközönségkapcslolatokpublic relationsSalgótarjánKözönségkapcsolatok és tervezésük a Balassi Bálint M egyei KönyvtárbanDEENK Témalista::Könyvtártudományip