Gortka-Rákó, ErzsébetKanyog, Szilvia2016-04-122016-04-122016-04http://hdl.handle.net/2437/224475A hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók fogalmának meghatározása. Milyen gyermekvédelmi feladatok vannak a közoktatásban. Milyen lehetőségei vannak a hátrányos helyzetű tanulók felzárkóztatásának a kollégiumban. Részletesen bemutatom a Szerencsi Középiskolai Kollégium nevelési és gyermekvédelmi programját. Kiemelt figyelmet szentelek a tanulásmódszertannak és annak gyakorlatáról. Vizsgálom a kollégiumi csoportom tanulási stílusát. A tanulási stílus kérdőív kiértékelése, tanulási stratégiák bemutatása. Ezek közül egy halmozottan hátrányos helyzetű tanulóra dolgozok ki egy tanulási stratégiát.49huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországhátrányos helyzetkollégiumgyermekvédelemAz állami gondozott és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyteremtése a kollégiumbanDEENK Témalista::Neveléstudomány