Fenyves, LászlóGályász, József2019-05-072019-05-072018International Journal of Engineering and Management Sciences. -3 : 4 (2018), p. 226-241. -Int. J. Eng. Manag. Sci. - 2498-700X2498-700Xhttp://hdl.handle.net/2437/267054Az átszervezett minőségellenőrzési rendszer fejlesztő hatásának vizsgálata az egyik közműszolgáltató személyes ügyfélszolgálatainfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM078593TársadalomtudományokKözgazdaságtudományokhttp://ijems.lib.unideb.hu/file/9/5b3ca7d0b0605/szerzo/10.21791IJEMS.2018.4.20..pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.21791/IJEMS.2018.4.20.2019-05-09