Vargáné Nagy, AnikóSzabóné Surinás, Andrea2022-03-292022-03-292022-03-29http://hdl.handle.net/2437/329590A kutatás a kisiskoláskorú, tíz-tizenhárom éves gyermekek és pedagógusok aspektusából vizsgálja, milyen szükségletei vannak az adott korosztálynak, hogyan viszonyulnak a gyerekek az iskolájukhoz, egy adott intézményen belül. Az alsó és felső tagozat közötti átmenetet az adott intézményben, hogyan éli meg érzelmileg a vizsgált korosztály, a pedagógusok ezt az átmenetet milyen direkt és indirekt módszerekkel próbálják megkönnyíteni. Érzelmi biztonság tekintetében az alsó, vagy a felső tagozat jelenik meg nagyobb súllyal a megkérdezett korcsoportnál. Arra is keressük a választ, hogy mennyire befolyásolják a szülők saját iskolai élményeik a gyermekük érzelmi viszonyulásait. A pandémiás időszakban online oktatásnál megjelenő pozitív, illetve negatív tapasztalások összegyűjtésére, valamint az általa megszerzett ismeretek feltárására is kitértünk.57huérzelmi nevelésszeretetnyelvkisiskolás korú gyermekérzelmi biztonságslow parentingKisiskolás korú gyermekek érzelmi szükségletei az intézménybenDEENK Témalista::Neveléstudomány