Kiss, MariettaSzabó, Orsolya2014-04-302014-04-3020142014-04-30http://hdl.handle.net/2437/190810A dolgozat célja néhány ismert vállalat példáján keresztül bemutatni, hogy az egyre globalizálódó világban mekkora hangsúlyt fektet az ember az internet nyújtotta szolgáltatásokra. Miképpen befolyásolja ez a vállalatok és az ügyfeleik közötti kapcsolattartást, az információk áramlását, valamint az egész piacra való tekintettel milyen hatással bír? Hogyan alakítja a fogyasztói társadalmat? Valamint ez a változás előnyére vagy hátrányára válik-e a vállalatoknak illetve az embereknek? Ezek alapján felmerül az a kérdés is, hogy a webáruházak térhódításával szükség van-e még a fizikai boltok fenntartására vagy elég egy raktárhelyiséget bérelni? Lássuk be, hogy ez utóbbi lehetőség valóban olcsóbb megoldás lenne, de vajon hasznosabb is?52huinternet marketingonline marketingAz internet marketing változása napjaikig és hatása a piacraDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing