Kondé Zoltánné Inántsy-Pap, JuditSzabó, PálTóth, Nóra2013-05-082013-05-082013-03-292013-05-08http://hdl.handle.net/2437/167312A műhelymunka célja a testvérükkel illetve testvérük nélkül lakásotthonban nevelkedő gyermekek családról alkotott reprezentációinak vizsgálata. A dolgozat a szakirodalmi áttekintést követően projektív rajztesztek értékelését mutataja be. A vizsgálatban madárfészek-, család- és testvérrajz-tesztek felvételével, s azok értékelésével megállapítható, hogy pozitívabban értékelik, s jelenítik meg családtagjaikat azok a gyermekek, akik testvérükkel együtt élnek a lakásotthonban.46hutestvérkapcsolatokállami gondozott gyermekekrajzvizsgálatTestvérükkel illetve testvér nélkül lakásotthonban nevelkedő gyermekek családról alkotott reprezentációinak összehasonlító vizsgálataTestvérek szemében. Testvérek anorexiás serdülőkről alkotott reprezentációinak vizsgálataElső, második, harmadik… Hatással van-e a születési sorrend a gyermekkori depresszió kialakulására?Környezeti attitűd vizsgálata középiskolás diákok körébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction