Nagy, LeventeKovács, Ádám Imre2015-04-272015-04-272015-04-26http://hdl.handle.net/2437/210360Szakdolgozatomban azt vizsgáltam, hogy hogyan hatott a média napirend kijelölő szerepe a vizsgált magyar parlamenti pártok online kommunikációjára, illetve arra kerestem a választ, hogy van-e összefüggés a kevesebb televíziós szereplés (a politikai reklámok tükrében) és az aktívabb online kampányeszköz használat között. Kutatásom és az adott választási kampány vizsgálata előtt azonban célszerűnek találtam a kampányokról, a médiáról és az online kampányokról egy általános és átfogó ismertetést nyújtani a politikai marketing és a politikai kommunikáció irodalmára támaszkodva.60huválasztási kampányországgyűlési választásmédiaonline kampányeszközökA média hatása a pártok online kampányeszköz használatára a 2014-es magyarországi országgyűlési választási kampánybanDEENK Témalista::Társadalomtudományok