Szerepi, SándorJancsó, Adrienn2019-04-092019-04-092019-04-09http://hdl.handle.net/2437/265195A dolgozatban arra keresem a választ, hogy az iskolánkban dolgozó pedagógusok, szakoktatók motiváltsága milyen hatással van a tanulók teljesítményére, és milyen egyéb tényezők befolyásolják a gyerekek iskolai teljesítményét. Milyen hatása van a tanítási órán kívüli tevékenységeknek, szabadidős- és kulturális programoknak a tanulók szociális kapcsolataira és tanulási teljesítményükre. A tanárok milyen mértékben vállalnak szerepet az iskola életében a tanításon kívül, és ennek van-e hatása a hátrányos helyzetű tanulók teljesítményére. A dolgozat kérdőíves felmérést és ezen alapuló helyzetelemzést dolgoz fel.44humotivációhátrányos helyzetszabadidőiskolai teljesítményAdott intézményben a nappali tagozatos tanulók iskolai teljesítményét befolyásoló tényezők, tanulási motivációik vizsgálataDEENK Témalista::Neveléstudomány