2008-12-212008-12-219631956970http://hdl.handle.net/2437/74344Mi a minőség? Ki és hogyan dönti el, mi a jó és a rossz minőség? Hogy függenek össze a minőségi ó törekvések a vezetői értékrendekkel, filozófiával, stílussal és szervezeti stratégiával? Miért és mivel több a TQM a tanúsítási rendszereknél? Miért érdemes minőségi díjakért pályázni? Mit jelent egy vállalat számára, ha kiváló minőségű termékével vagy szolgáltatásával versenyelőnyhöz jut a piacon? Szakmai és tudományos értéke mellett a könyv olvasmányos és könnyen megérthető, élvezetes stílusú, melyet esettanulmányok, táblázatok és ábrák tesznek még színesebbé. Szakmai és tudományos értéke mellett a könyv olvasmányos és könnyen megérthető, élvezetes stílusú, melyet esettanulmányok, táblázatok és ábrák tesznek még színesebbé.9631956970http://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+000002583035000002583035