Fehér, AndrásVeres, Nikolett2023-12-182023-12-182023https://hdl.handle.net/2437/363691Az elmúlt évtizedben egyre nagyobb teret meghódító digitalizáció új kapukat nyitott meg a marketing területén is. Megjelentek olyan értékesítési és hirdetési csatornák, melyekre addig nem volt példa, ennek hatására egyre népszerűbbé váltak az online marketingtevékenységek. Szakdolgozatom témaválasztása éppen ezért esett arra, hogy bemutassam és elemezzem az online marketinget, azon belül kifejezett fókuszt helyezve a közösségi média („social media”) tevékenységekre a B2C szektorban, kifejezetten az e-kereskedelemre, azon belül pedig a webáruházakra gyakorolt hatásra. Egy vállalkozásnál, kifejezetten a KKV szektorban kiemelkedő hirdetési felületéül szolgálnak a különböző közösségi oldalak, a stratégia egy alappillérét képezik. Szakdolgozatomban szeretnék rávilágítani az e-kereskedelem és a közösségi média marketing tevékenységek közötti kapcsolatra.44hue-kereskedelemwebáruházközösségi médiaWebáruházak közösségi média tevékenysége felhasználó szemszögbőlDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.