Lengyel, Péter JózsefAsztalos, Péter2020-10-292020-10-292020-10-26http://hdl.handle.net/2437/297742Napjainkban egyre nagyobb teret hódít az e-kereskedelem, amely 2020-ban méginkább felértékelődött. Ennek köszönhetően egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy szükséges az online jelenlét. A legtöbb ember manapság már szinte minden problémájára az interneten keres rá, ennek köszönhetően szinte bármit meg lehet vásárolni az interneten. A webáruházak a nap 24 órájában elérhetőek a világ bármely pontjáról, mindössze internetkapcsolatra van szükség. Szakdolgozatomban egy hazai webáruház példáján keresztül ismertetem a digitális marketingben rejlő lehetőségeket. A hipotézisem: A digitális marketing eszközök nagy mértékű hasznosítása megnöveli az e-kereskedelemi platformok teljesítményét. Ennek igazolására vagy cáfolására szekunder és primer kutatásokat is végeztem.57hue-kereskedelemwebshopdigitális marketingwebáruháze-commerceA digitális marketing eszközökben rejlő lehetőségek vizsgálata a hazai e-kereskedelemre vonatkozóan a 3concept.hu webáruház példáján keresztülExamining the potential of digital marketing tools regarding the hungarian e-commerce through the example of 3concept.huDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány