Kiss, MariettaBecske, Zsolt2022-04-222022-04-222022http://hdl.handle.net/2437/331348A szakdolgozatomban a törzsvásárlói hűségprogramok ismeretségét és népszerűségét vizsgáltam hazai fogyasztók körében. Dolgozatom felépítésénél figyelembe vettem, hogy a törzsvásárlóvá válás egy több lépcsős folyamat eredménye, mely a cégek és vásárlók érdekeit egyaránt szolgálja. Szakirodalmi áttekintés során példák segítségével ismertettem a magyarországi fogyasztók körében népszerű törzsvásárlói hűségprogramok fajtáit, különbözőségeit, megvalósítási módjait. Primer kutatásomban arra kerestem a választ, hogy a hazai fogyasztók mennyire szívesen vesznek részt a törzsvásárlói hűségprogramokban, mennyire vannak tisztában a programok előnyeivel. Továbbá annak is utánajártam, hogy a fogyasztók milyen arányban hordják maguknál az általuk birtokolt plasztikkártyákat, vagy helyettük előszeretettel használnak mobilalkalmazásokat. Valamint választ kaptam arra is, hogy a hazai fogyasztók valóban elsősorban az ingyenes hűségprogramokban vesznek részt, a díjfizetéssel igénybe vehető programokat nem részesítik előnyben. Illetve az is kiderült, hogy a hazai fogyasztók körében az önkormányzatok által kiállított lokális törzsvásárlói kártyák ismertsége alacsony.45hutörzsvásárlói kártya, hűségprogram, fogyasztói magatartásTörzsvásárlói hűségprogramokkal kapcsolatos fogyasztói magatartás vizsgálata MagyarországonExamination of consumer behavior towards loyalty programs in HungaryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing