Soós, MihályBokor, Fruzsina2025-01-132025-01-132024-10-29https://hdl.handle.net/2437/384796A mai világban nagyon sok márka található az üzletek polcain. Ezért a márkák célja nemcsak az alapvető igények kielégítése, hanem az is, hogy: arra késztesse a fogyasztókat, hogy vásárolják meg őket. Az érzelmi márkaépítés a kötődés létrehozásának lehetséges módja: amikor a fogyasztó a termék iránt kötődést érez. Az ilyen típusú márka a Coca-Cola, mint a világ egyik legsikeresebb márkája. Vitán felüli tény, hogy a Coca-Cola a világ egyik legismertebb és legkedveltebb márkája az üdítőitalok piacán és bár számos versenytárssal rendelkezik, főként a Pepsi-Colát sorolhatjuk az első helyre, mégis kutatások tömkelege eredményezi azt, hogy piacvezető márkáról beszélünk. Témaválasztásom oka az én személyes márka iránti hűségem.55hukólafogyasztás, márkaelemzésA Coca-Cola márkaelemzése és szerepe napjainkbanBrand analysis and role of Coca-Cola nowadaysKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.