Nemes, MagdolnaKedves, Beatrix2019-03-212019-03-212019-03http://hdl.handle.net/2437/264563Szakdolgozatomban egy újszerű szempontból vizsgálom meg a játékos korai angol nyelvű tevékenységeket. A szakértőkön, pszichológusokon és logopédusokon túl a gyerekek véleménye kerül a középpontba. Kutatásom célja megismerni,hogy hogyan emlékeznek az alsós tagozatú (7-11 éves) gyerekek az óvodáskori angol nyelvű tevékenységekre. Dolgozatomban összegzem az ezzel kapcsolatos fogalmakat, mint például kétnyelvűség, nyelvelsajátítás, nyelvtanulás. Kifejtem az ezek közötti hasonlóságokat és különbségeket. Feltérképezem agyunk memóriarendszerét és emlékező képeségünket. Leírom, hogyan működik az agyunk amikor nyelvet tanulunk, mit és hogyan jegyez meg.54huemlékekóvodáskorkétnyelvűségnyelvelsajátításGyermeki visszaemlékezések a korai angol nyelvű tevékenységekreDEENK Témalista::Neveléstudomány