Hevessy, Gábor BalázsCsanálosi, Dalma2022-11-022022-11-022022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338667A bor fogyasztása, és annak hagyománya fontos szerepet játszik a magyar kultúrában. A borturizmus népszerűsége napjainkban egyre inkább növekszik. Legyen szó akár egy borfesztiválról, vagy egy borkóstolásról. Központi szerepet tölt be a bor. Élvezeti értéket nyújt és összehozza az embereket. A bor esetében különösen fontos a marketing szerepe. Nem csak azért mert itt is, mint általában egy termék esetében fontos a potenciális vásárlók megszólítása, hanem azért, mert nem mindenki rendelkezik teljes körű információkkal a borokról. A piacon számtalan terméket talál a fogyasztó, a vásárlás során pedig nincs mindig idő a borok alapos áttanulmányozására. Ebben lehet segítség egy megfelelő marketing.56huTurizmusBorRendezvényBormarketingBorfogyasztási szokások vizsgálata: kapcsolata a borturizmussal és a bormarketinggelDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány