Vida, ViktóriaSzilágyi, Petra2011-11-042011-11-0420112011-11-04http://hdl.handle.net/2437/117326Dolgozatom a szexuális tartalmú reklámokkal, illetve azok fogyasztói megítélésének vizsgálatával foglalkozik. Aktuálisnak tartom a témát, hiszen a „reklámdömping” időszakát éljük, ami miatt egyre extrémebb eszközökhöz nyúlnak a készítők, szinte általánossá kezd válni az erotika a reklámokban. Aktualitása mellett érdekes is, mivel ez a téma (szexualitás, erotika) mindig érdekelte az embereket, ezért is alakulhatott ki az a feltételezés, hogy ennek segítségével mindent el lehet adni. A kutatás célja az általam felállított tíz hipotézis vizsgálata volt, annak érdekében, hogy azokat a kapott eredmények igazolják, vagy megcáfolják. Az általam összeállított kérdőívet háromszáz válaszadó töltötte ki, a kutatásból származó tapasztalatok alapján javaslatokat tettem azzal kapcsolatban, hogy miként lehetne elfogadhatóbbá tenni a fogyasztók számára a reklámokban megjelenő szexuális tartalmat.66 oldalhuszexuális tartalmú reklámokindokolt és öncélú erotikareklám hatásmechanizmusanők ábrázolása a reklámokbanA figyelemfelkeltő reklámok fogyasztói megítélése - a szexuális tartalmú reklámok példáján keresztülThe consumer judgement of attention drawing advertisements - the example of advertisements with sexual contentDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány