Fodor, SzilviaPopovics, Fanni2021-05-072021-05-072021-04-10http://hdl.handle.net/2437/309049A jóllét fogalma a legtöbb oktatási intézményben még nem ismert. Kutatásomban arra kerestem a választ, hogy vajon a tanárok jólléte hatással van-e azon diákok jóllétére, akiket tanítanak, valamint, hogy van-e összefüggés egy tanár szubjektív és munkahelyi jólléte között. Azért gondoltam hasznosnak ezen témák kutatását, mert a hazai szakirodalom még kevés szót szól erről és mindenképpen fontos lenne, hogy az oktatási intézmények, jelen esetben az iskolák több információhoz jussanak a pozitív pszichológiát tekintve. Ezzel segíthetik az iskolában dolgozó tanárok és az ott tanuló diákok jóllét érzésének növekedését.53hujóllétpozitív pszichológiapozitív pedagógiaJóllét az iskolában: Összefüggések a tanár-diák és a szubjektív-munkahelyi jóllét közöttFejfájásban szenvedők élettel való elgedettsége, valamint depresszióra és szorongásra való hajlamuknak vizsgálataMunkahelyi flow élmény és a munkahelyi elégedettség összefüggéseiA stresszel való megküzdés és az érzelmi intelligencia kapcsolatának vizsgálata, egyetemisták körébenDEENK Témalista::Pszichológia