Szilágyi, BarnabásKozma, Kitti Zoé2023-04-202023-04-202023-04-20https://hdl.handle.net/2437/350364A téma aktualitás abban rejlik, hogy a tanulásban akadályozott gyermekek egyre nagyobb számban jelennek meg. Az már tény, hogy a gyermekek leginkább édesanyjukkal töltik a legtöbb időt, tehát elsőkörban ők vannak rájuk a legnagyobb hatással. A dolgozat középpontjában a személyiségfejlődés áll, amihez elengedhetetlen a kötődés a nevelés vizsgálata is. Valamint, ahhoz, hogy releváns információk legyenk fel kell térképezni a gyógypedaógugsok jelenlegi helyzetét is. Kutatás által biztos információkhoz, ép és eltérő fejlődésmenetű édesanyákat hasonlítottunik össze, és ezáltal szerettük volna megtudni, hogy miben különbözik egy tanulásban akadályozott gyermek személyiségfejlődés inspirációja.48hugyógypedagógiatanulásban akadályozott tanulókötődésA tanulásban akadályozott gyermekek egészséges személyiségfejlődését ösztönző anyai viselkedési vizsgálataDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológia