Kontor, EnikőVig, Valentina2021-10-212021-10-212021-10-20http://hdl.handle.net/2437/323106Dolgozatomban a The Body Shop márka által végzett marketingkommunikációs tevékenység hatékonyságát vizsgálom. Úgy gondolom, hogy napjainkban a kozmetikai cégeknek küzdeniük kell a fogyasztók eléréséért, és fontos, hogy kommunikációjuk során milyen képet alakítanak ki márkájukról. Elsőként a marketingkommunikáció elméleti hátterét mutatom be, majd a primer kutatásom során, felállított hipotézisemen keresztül megvizsgálom, hogy a fogyasztók hogyan viszonyulnak a márkához, illetve, hogy minek köszönheti a márka az elért sikereit. Végezetül a kialakult eredmények alapján következtetések levonásán keresztül javaslatokat teszek a márka által végzett tevékenységre vonatkozóan.66hukozmetikumokfogyasztói magatartásmarketingkommunikációszépségiparMarketingkommunikáció és kozmetikumvásárlási szokások a The Body Shop márka vizsgálatán keresztülMarketing communication and cosmetics buying habits through The Body ShopDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány