Vida, ViktóriaMohos, Gréta Hanga2025-01-142025-01-142024-10-29https://hdl.handle.net/2437/385086A szakdolgozat az instant élelmiszerek fogyasztói és vásárlási szokásait elemzi. A kutatás keretében áttekintettem a marketing és marketing-mix elemeit, valamint a fogyasztói magatartás alakulását. A történeti háttér bemutatása mellett feltártam az élelmiszervásárlási szokásokat befolyásoló tényezőket és az egészségtudatos élelmiszerfogyasztás trendjeit. Primer adatgyűjtésként online kérdőíves felmérést végeztem, amely lehetővé tette a fogyasztói és vásárlói döntéshozatal mélyebb megértését. Az eredmények alapján megállapítható, hogy a gyors elkészíthetőség és a kedvező árak kiemelkedő szerepet játszanak a vásárlási döntésekben.53huinstant élelmiszerekfogyasztásvásárlásFogyasztói és vásárlási szokások az instant ételek piacánConsumer and purchasing habits in the instant food marketKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.