Vargáné Nagy, AnikóKónya, Gáborné2021-04-222021-04-222021-04-21http://hdl.handle.net/2437/306794Feltárja a pedagógus személyiségének meghatározó jegyeit, attitűdöket, melyre az óvodai nevelés keretein belül szüksége van. Az intézményes nevelésben résztvevő csoportok elvárás rendszerében jelenlévő szemléletmódokat, gyakorlati tapasztalatokat mutasson meg. Rávilágítson a vezetők lehetőségeire, amelyekkel a pedagógusok fejlesztése hatékonyan megvalósítható. Vizsgálja a szervezeti klíma irányvonalát, szintjét az adott intézményben. A közösségben a pedagógusok és vezető együttműködésének színtereit, helyi specifikumait tárja fel. A kutatási eredmények bemutatása és elemzése által kitér az intézmény-család, pedagógus-szülő, pedagógus-vezető körére.62hupedagógus személyiségevezető szerepecsalád és intézmény kapcsolataA pedagógus személyiségének jelentősége és hatása a nevelési-oktatási folyamatban, a vezető lehetőségei a pedagógusok fejlesztésébenDEENK Témalista::Neveléstudomány