Bakosné Kiss, Virág ÁgnesDobó, Péter2021-10-222021-10-222021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323373A mai világban mindennapjaink részévé vált a kávézás kultúrája. A szabadidős tevékenység mellett, a koffeinbevitel is nagyban befolyásolta az elterjedését. Az egyetemi hallgatók körében egyre népszerűbb a könyvtárakban való tanulás. Kutatásommal egy olyan leendő kávézó piaci lehetőségeit vizsgáltam, amely egyetemi campusok közelében lenne jelen, franchise rendszerben. Fő célcsoportja pedig a hallgatók lennének, hiszen kialakított tanulószobával rendelkezne az egység. Kérdőíves megkérdezéssel a fogyasztói igényeket mértem fel, ennek segítségével kialakítva a marketing tervet.48hukávékávézófranchiseegyetemEgy egyetemi kávézólánc kialakításának piaci lehetőségeiDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány