Szűcs, Róbert SándorGörög , Fanni2024-06-182024-06-182024-04-23https://hdl.handle.net/2437/373523Napjainkban a közösségi média elterjedésével számtalan sok inger ér minket minden egyes percben, amit az online platformokon töltünk. Legyen szó egy cikk olvasásáról vagy online filmnézésről, egyre inkább előtérbe kerülnek a reklámok. A hirdetések jelentős része a ruházkodással hozható összefüggésbe, mely folyamatosan újabb és újabb trendeket tár a szemünk elé. Maga a kutatásom fő célja a vásárlói magatartás vizsgálata volt, mely igen sokoldalú és folyamatosan átalakuló a modernizációval párhuzamba hozva. Mindig is nagyon foglalkoztatott, hogy a fogyasztók miként vélekednek akár a használt ruha vásárlásáról, akár az impulzusvásárlásról. A mai e-kereskedelemben egyre népszerűbb értékesítési forma az influenszerekkel hozható összefüggésbe, melyre dolgozatomban szintén kitértem. Fontosnak tartom figyelembe venni a környezetünkre gyakorolt hatást egy olyan iparágnál, mely az egyik legkárosabb hatással bír a környezetünkre. Az alternatívákat, mely a negatív tényezők ellen tehetők, illetve a felmerülő lehetőségekre is javaslatokat fogok tenni, melyeket a kutatásom támasztott alá.58hufast fashion, fashion, second-hand, divat, öltözködés, fogyasztói magatartásA fogyasztói magatartás vizsgálata a fast fashion és használt ruházati termékek kapcsánExamining consumer behaviour towards fast fashion and second-hand clothing productsKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.