Bakosné Kiss, Virág ÁgnesFogarasi, Réka2023-12-182023-12-182023https://hdl.handle.net/2437/363715A szakdolgozatomban online élelmiszer vásárlási szokásoknak a vizsgálatát kutattam a Z generáció körében. Ehhez egy kérdőíves felmérés segítségével gyűjtöttem adatokat, aminek a segítségével szerettem volna bemutatni a témához kapcsolódó állításokat és következtetéseket. Dolgozatomban továbbá vizsgáltam az internet megjelenését, valamint annak előnyeit és hátrányait. Emellett az online kereskedelem elterjedését és bemutattam, ami egy olyan terület, ami hihetetlen gyorsasággal tört előre nem csak hazánkban, hanem elmondható, hogy az egész világon is. Ezenfelül pedig az online vásárlás előnyeit és hátrányait is összegyűjtöttem, illetve a hazai élelmiszer kereskedelem online jelenlétét is. A dolgozatomban azért a Z generációra esett a választásom, mivel róluk mondható el leginkább, hogy az internet és a médiahasználat világába születtek. Így nem kérdéses, hogy talán ez a generáció a legjártasabb a különféle közösségi oldalak, média felületek használatában is köztük pedig a különböző élelmiszereket árusító appok és weboldalak ismeretét tekintve is.59huZ generációOnline vásárlásÉlelmiszer vásárlásOnline fogyasztói magatartásA Z generáció online élelmiszer vásárlási szokásainak a vizsgálataExamining the online food shopping habits of Generation ZDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.