Sebestyén, AttilaMolnár, Dóra2017-05-042017-05-042017-04-18http://hdl.handle.net/2437/239362A szakdolgozat témája Hosszú Katinka, s az Iron Lady becenévvel fémjelzett márka története. Hazánk legértékesebb sportolójaként tartják számon. Kétség kívül példaértékű, amit nem csak sportolóként véghez vitt, de az üzleti élet területén is elért. A szakdolgozat első felében Hosszú Katinka hihetetlen sportkarrierje, eddigi eredményeit ismertettem. Mivel hazánkban a sportolók önmárkázása még kitaposatlan terület, rendkívül egyedi Hosszú Katinka pályafutása. A szakdolgozat második felében tehát szerettem volna alaposabban utánajárni, hogyan is sikerült egy légből kapott becenévből egy sikeres márkát felépíteni, amelyet azóta is folyamatos térhódítás jellemez országosan és világszinten egyaránt.41huHosszú KatinkaIron LadyúszáshírességmárkamerchandisingA magyar Iron LadyHosszú Katinka úszóklasszis sportpályafutásának, sztármárkává alakulásának bemutatása, elemzéseDEENK Témalista::KultúratudományDEENK Témalista::Történelemtudomány