Kissné Korbuly, KatalinMatiz, Lászlóné2016-04-082016-04-082016-03-31http://hdl.handle.net/2437/223270A dolgozatban vizsgálom a pedagógusok lelki egészségét. Hogyan pihennek, hogyan oldják meg mindennapi teendőiket. A konfliktuskezelési szokásaikat mértem fel, valamint szabadidejük eltöltését vizsgáltam. A pedagógus életpálya modell stressz-e az életükben vagy kiteljesedésre ad lehetőséget. Ki tehet többet,a vezető vagy maga a pedagógus a lelki egészségük megóvása érdekében. A mi feladatunk vigyázni a szabadidő megfelelő eltöltésére, igénybe venni a segítséget, akár szupervízió formájában. Fontos az önismereti tréning és a megfelelő mennyiségű rendszeres testmozgás.57huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországlelki egészségmentálhigiénékonfliktuskezeléspedagógus-életpályamodellstresszA vezető feladatai a pedagógusok lelki egészségének megőrzésébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiaDEENK Témalista::Neveléstudomány