Ujvári, BalázsMány, János2013-12-132013-12-132013-12-122013-12-13http://hdl.handle.net/2437/177662Bevezetés a részecskeszimulációs alkalmazások írásába. Részecskeforrások, fizikai erők matematikai számítása és implementálása (mellékelt algoritmusokkal). Részecskék generálása, szimuláció léptetése, primitívek létrehozása, normálvektor számítása, szimulációs adatok exportálása és megjelenítése.54huszimulációrészecskeprogramozásháromdimenziósC nyelvmatematikafizikaszámításalgoritmusgeometriaanimációgravitációütközésforrásokvektorokvektortereknormálvektorszínesvideógömbszerkesztésRészecske-szimulációs eljárások kidolgozása és implementálása C nyelvenDEENK Témalista::Fizika::SzilárdtestfizikaDEENK Témalista::Matematika::GeometriaDEENK Témalista::Informatika::Alkalmazott matematikaDEENK Témalista::Informatika::Műszaki informatikaDEENK Témalista::Fizika::Kísérleti fizikaDEENK Témalista::Informatika::Komputergrafika