Mihály, TamásKeresztesi, Nikolett2023-05-102023-05-102023https://hdl.handle.net/2437/352609A mai világban egy termékek előállításával foglalkozó vállalat életében nélkülözhetetlen dolog a megfelelő marketingtevékenység. Mind egy új termék piacra vezetésénél, mind pedig a már a polcon lévők esetében nagy segítségünkre lehet egy megfelelő marketing stratégia, hogy a cég a céljait el tudja érni. Az általam választott téma az adott vállalkozás marketingtevékenységének bemutatása, s záródolgozatomban célul tűztem ki, hogy megvizsgáljam a cégnél folytatott marketing stratégiákat, az ezekkel elért eredményeket, illetve elemezzem az általuk okozott hatásokat. Összességében egy valós képet kaptam egy működő vállalkozás marketing tevékenységéről, annak részleteiről és fontosságáról. Ezen felül lehetőségem nyílt egy konkrét termék piacra dobásának minden mozzanatát megismerni. És a marketinggel foglalkozó kollégák segítségére lenni, munkájukat támogatni.26huMarketing, fogyasztó, termékA Szatmári Konzervgyár Kft. marketing tevékenységének bemutatásaDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing