Szabóné Pataky, EszterLőrincz, Andrea2012-11-052012-11-052012-11-052012-11-05http://hdl.handle.net/2437/146568Jelen dolgozatban a rendezvényszervezés és a marketing kapcsolatát, ezen belül kiemelten a Főnix Rendezvényszervező Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft. és a Debreceni Egyetem Közgazdaság- és Gazdaságtudományi Kar Hallgatói Önkormányzatának rendezvényszervező tevékenységét vizsgálom. Keresem azokat a tényezőket, melyek egy rendezvény sikerességét vagy éppen sikertelenségét okozzák, azzal a következtetéssel, hogy a célpiac pontos meghatározása és a célcsoport igényeinek megvizsgálása elengedhetetlen a sikeres és hatékony működéshez. Ezután olyan javaslatok kerülnek megfogalmazásra, melyek a két szervezet működését hatékonyabbá tehetik.54 oldalhumarketingrendezvényA marketing szerepe a rendezvényszervezésbenAvagy milyen különbségek fedezhetőek fel egy diákszervezet és egy profi rendezvényszervező cég munkafolyamataiban?DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány