Horváth M., TamásSzatmáriné Varga, Erika2014-04-112014-04-1120142014-04-11http://hdl.handle.net/2437/188810A hazai oktatással kapcsolatban, az utóbbi időben megnövekedett problémák sokaságának következtében a szakemberek többsége időszerűnek, sőt elengedhetetlennek tartotta bizonyos változások bevezetését. Az oktatás rendszerszintű átalakítása azért is váltott ki nagy visszhangot, mert az ország egyes részein a korábbi oktatás is a jövőt idézte mind az alkalmazott módszerekben, mind az oktatás felszereltségében.A téma vizsgálatát a változáshoz vezető út áttekintésével kezdtem, majd ezt az átszervezés a központosítás törvényi hátterének és az ehhez kapcsolódó szakirodalmak tanulmányozása követte. A humánerőforrásnak a jogszabályi előírásoknak megfelelő tervezése a, a humánerőforrás gazdálkodás a Tankerületek, vagyis a fenntartói irányításával történik.Az átalakítást követően a rendszerben történő gondolkodásnak köszönhetően, egyetlen pedagógust, pedagógiai oktató – nevelő munkát közvetlenül segítőt, vagy egyéb alkalmazottat sem kellett elbocsátani.48 p.huKLIKA Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) költségvetési gazdálkodásának jellemzése- az Intézmények tekintetébenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsmentDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügy