Szakály, ZoltánSetzka, Enikő2015-10-282015-10-282015-10-27http://hdl.handle.net/2437/217358A dolgozat célja, hogy az elektronikus kereskedelem adta lehetőségeket bemutassa, ismertesse kivetítve az eladóra és a vevőre. Kutatásom legfőbb célja, hogy a téma részletes körüljárása után, bebizonyosodjon, hogy a vevőnek és az eladónak milyen szerepe van az online kereskedelemben, másodkörben az e-kereskedelmet összefüggésbe hozva a marketing világával, bebizonyosodjon, hogy a webáruházak sikerességéhez a marketing eszközök használata elengedhetetlen. Másik fontos kérdése a dolgozatomnak, hogy az online kereskedelem, hogy alakul a jövőre nézve.27hue-kereskededelemonline fizetési módokonline szállítási módokOnline kereskedelem az eladó és a vevő nézőpontjábólDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány