Danyi-Boll, AnikóRafaj, Anett2020-05-132020-05-132020-05-06http://hdl.handle.net/2437/287127Szakdolgozatom első részében a marketingkommunikáció folyamatát mutatom be továbbá a szervezeti piacok is bemutatásra kerülnek. Az elméleti ismeretek után a kutatásom következik. Kérdőíves kutatást alkalmaztam és az eredményeket ábrákon keresztül szemléltettem. Dolgozatom azzal a céllal készült, hogy kiderítsem az emberek véleményét a pénzintézetek online szolgáltatásairól, továbbá a pénzintézetek reklámjairól is végeztem kutatást az emberek körében. Szakdolgozatom zárásaként az általam felállított hipotéziseket elemeztem, javaslatokat tettem és kifejtettem az ötleteimet.49humarketingkommunikációszervezeti piacbankszektorA marketingkommunikáció sajátosságainak vizsgálata a bankszektorbanExamination of the specificities of marketing communication in the banking sectorDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány